محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای از جمله عکس و فیلم در وب سایت ها پیام های مهمی که با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند را تغییر می دهند. محتوای موثر همواره در قالب متن نیست. اینکه محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای چه تاثیری بر جذب مشتریان و کاربران خواهد داشت در این پست بررسی می شود.

تاثیر فیلم ها و محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای

بازدیدکنندگان وب سایت انتظار دارند که بدون نیاز به تلاش زیاد اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای دریافت کنند. فیلم های سفارشی یک راه عالی برای جذب مخاطبان و ارسال پیام های مهم در یک فرمت است که نیاز به تلاش کمتری نسبت به خواندن متن های طولانی دارد.

علاوه بر این، محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای از جمله تصاویر، داده نگاری یا اینفوگرافیک، نمودارها و سخنرانی های تعاملی اغلب برای توضیح مفاهیم دشوار و کمک به کاربران در تصمیم گیری مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی موثر پیام شما را تقویت می کند.

آمار نشان می دهد که هر وب سایت به طور معمول بین یک تا پنج ثانیه فرصت دارد تا به بازدیدکنندگان پیام قابل توجهی را منتقل کرده و آنها را جذب کند. این زمان برای خواندن و پردازش هرگونه محتوایی خیلی کم است. این بدین معنی است که شما باید روش های دیگری از جمله محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای را برای حفظ توجه بازدیدکنندگان پیدا کنید. در این مرحله است که طراحی گرافیکی و ظاهر وب سایت شما مهم خواهد بود. باید بتوانید اولین تصور را نسبت به وب سایت خود به طور مثبتی ایجاد کنید.

فراموش نکنید که یک محتوای تصویری در طراحی سایت حرفه ای ارزش هزار کلمه را دارد. در طراحی وب، به ویژه این مورد صادق است، زیرا اولین تاثیر بر مخاطب بسیار مهم است.

متن قبل: تاثیر محتوای گرافیکی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: